torsdag 14 juni 2007

Jobbet

Denna veckan har det varít mycket jobb. hittils. det blir mer, imorgon ska jag själv jobba med en tjej som det är första ggn för. Blir lite arbetsledare. Skrämmande men kul. På lördag ska jag också jobba med nån som jag inte jobbat med tidigare men hon har jobbat där tidigare iallafall.

Var iväg idag, ska bli skönt att få det ur vägen. Jag känner inte att det spelar nån större roll vad redsultatet blir men skönt att få det gjort.

Idag har jag gått med riktig BH hela dagen. känns fint när det va så länge sen. vet inte om det började klia för att jag skrev om det nu men det är kanske dags att byta till någon av de tråkiga igen. Har faktiskt haft med mig en av dem "just in case".

Hoppas på att få åka en sväng till adolfsberg idag, vi bara ha skjuts dit. har ju ingen cykel och det börjar jag bli galen på. Bussen tar för långtid. Nu ringde mamma och sa att hon hämtar mig.

Have to go.


Bring it

Inga kommentarer: