tisdag 2 januari 2007

Januari drömmar

Nyår
Så då var det nya året igång, Köra på från början, plugg och nyårslöften.

Nyårsafton var bra, jättebra faktiskt, middag fest och fyrverkerier sammanfattar det lite lätt.

Plugget
Idag har jag och Ella kört igång med tentaplugget igen och under lunchen när jag stod och köpte nåt i bibliofiket kom jag att tänka på min lagbok, vi är gifta. Hm ja det är jag men ändå inte riktigt tänkte jag, jag menar, jag älskar den då den är min viktigaste och en av mina käraste ägodelar samtidigt som den bringar mig många olyckliga stunder då jag bläddrar och bläddrar och bläddrar men ändå inte hittar det jag vill, vid de tillfällena hatar jag lagboken. Som pesten.
Kommer nog börja gråta när jag lämnar denna för en ny upplaga, vi har ändå vuxit upp tillsammans, dock bara 6 mån än så länge men det var kärlek vid första ögonkastet.

Love Sofia

1 kommentar:

Ina sa...

Hittade hit via Jonna ;)

Länkar till dig från min sida, hoppas det är ok för fröken.

Ses imorgon!