måndag 27 augusti 2007

Hårfärg och msn


Japp det var min dag igår, förutom fika och shopping (som jag säkert fick med i förra inlägget) Färgade håret (Se bild) och hängde på msn. Ja jag fixade ju tvätten och städade iordning efter festen med. Festen som jag inte utvecklade vidare igår bestod av massa alkohol, grillning på stenplattorna och en massa bra vänner. Ella och Micke som tog en "promenad" !?! :D
Les som var grillmeister, Kresky som var tysk. Marcus som var tråkig, Angelica som var förtjusande som vanligt och Hille som ville ha lammkött. och så jag också förstås.

Sista veckan innan skolan börjar nu. Funderar på att hook up med kulinfo på ett par kalas, de kan festa iallafall. Får se hur pluggpressen visar sig. Är det mycket så får jag festa någon annan gång. Pratade med Poff nyss iallafall så nu har jag kikat på deras nolleschema, känns iallafall självklart att följa med den kvällen som de ska till bärseback, där har jag ju ett till gäng som häckar och festar bra.

Ja nu låter det kanske inte som det men iår tänkte jag försöka ta hemstudierna lite mer seriöst. Jag vill ha VG i nåt iallafall. Detta är ju dessutom min grej, ska försöka få lite stoff till mitt ev uppsats ämne med.

Ikväll ska jag på möte med svenskt näringsliv ska bli spännande att se va de har i åtanke, borde väl egentligen ha pratat med Johannes först så att vi är införstådda med varandra iallafall. Lite synd på Erik men jag tror ändå att Johannes är lite mer ja, hm kul.

Nu ska jag snart kila till arbetet, måste köpa mat på vägen, ska jobba med Annica idag, det ska bli spännande jag gillar henne. typ pantertant - tant.



Sofia - med tro om ett helfint år, oavsett

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi var faktiskt på promenad i lördags!Eller snarare så åkte vi hiss mellan varje våning och inspekterade skillnaderna mellan våningarna.Så det så!