tisdag 13 februari 2007

listan


För ungefär en vecka sen gjorde vi en lista,jag, Ella, Nanna och lite Lester,vi gjorde en lista där vi skrev upp de som sårat oss och varit dumma, de som vi egentligen ville skrika på och slå lite lätt, eftersom vi va fler så visste vi oftast inte vem det var de andra menade, men när vi sen eldade upp det kände vi ett lättnad. Det va skönt och kändes bra. Idag kanske det inte känns lika bra att ha skrivit upp och eldat men ändå, att bara elda ett papper kan få en att känna sig ok. Det är så lite som det oftast krävs. Imorgon skall vi också elda, vi ska elda vårt seminariefrågorspapper. De gillar vi nämligen inte, civilprocessrätt är inte våran grej.



Lappen ->



I Fredag var vi hemma hos Ella i pumpan och drack vin och spelade tp,
det va mysigt. det tror jag vill alla tyckte.
Så var det skönt att komma ifrån och koppla av.
Vi pratade allvar och hade roligt, en liten kväll som gjorde oss starkare. (Klyschit)
Det var m.a.o. en vecka som var bra, fast jag tror att den var tvungen när denna vecka ser ut som den gör.

Som sagt denna vecka är som den är, och det blir inte bättre av att jag är sjuk. Med möten,spel och tenta trodde jag inte att det skulle kunna hända, min kropp brukar alltid blockera sjukdom tills det är lugnare, borde ha blivit väck på fredag kväll. Nu ska jag studera till den där elaka tentan och sen gå och lägga mig, nämndemöte klockan 8.30 tycker jag är lite elakt, men annars hade vi väl aldrig kommit därifrån.

Love and Peace

Inga kommentarer: