lördag 3 februari 2007

Hamnat rätt?! :D

Det verkar som om jag har valt rätt. Helt Rätt!
Hehe, jo det känns bra, men jag insåg förra veckan hur krisigt jag ligger till, när jag läste expressens artikel om de unga kvinnorna som håller på att gå in i väggen för att de gör så mycket, som inte kan vara utan sin kalender i en dag. Jag är en av dem. Vi får väl se hur länge det varar, till sommaren borde jag kunna lugna ner mig lite, då slipper jag ju skolan iallafall i ett par månader, eller visserligen tänkte jag ju plugga lite under sommaren så jag vet vad jag håller på med. :D

Fick höra nåt jobbigt i morse, att det på en liten nivå pågår sånt i luf Örebro som jag fått höra att det inte gör. Jag är så besviken. Att en person gör så som personen gjort (jag är inte helt 100%) Ja vi märker väl. Men vissa saker skall inte styras genom att en person är mer eller mindre omtyckt. Ja det löser väl sig, men jag vill inte se mer av det, det är fel.
Nu ska jag tala med Ella på msn, sen ska jag göra vårrullar.


Luv

Inga kommentarer: