lördag 10 mars 2007

Ja

Jobbet var underbart, verkligen, träffade in perfekt några ggr och självförtroendet låg på topp, insåg dock att det där med converse när man jobbar i affär funkar inte, de är för platta vilket resulterar i väldigt ömma fötter, gick barfota sen på nöjeskrogen, ska dit snart igen, vill inte men det är pengar och dessutom ger det mig en chans att plugga, vilket jag säkert inte gjort om jag skulle varit hemma.

Har plockat ut massa material inför de båda h-vetes seminariumen och ska passa på att läsa dem, var och hämtade posten idag med. Marknadsrätten en introduktion låter inte allt för spännande men är iallafall bara på drygt 100 sidor, det ska nog gå.
Fick tentasvar, klarade den dumma processrättskursen. Det va skönt, hade inte velat göra om den igen, men jag klarade mig på poänget. puh!
Funderar på om jag skulle snabbvila lite innan jobbet, sängen känns väldigt lockande, det är väl dieten som gör mig lite sån.

På måndag ska jag ha rosa kjol på mig, känns lite spännande för det va länge sen, jag älskar min rosa kjol, Ella blev jätteförvånad när hon såg den, hon har nämligen döpt om mig pga min klädsel, "Gestapo" är mitt nya nickname. Hon tycker att mina kläder är lite gestapo eftersom de nästan alltid är svarta och lite strikta. Jag gillar bara skjortor OKEJ?! :D nä skämt åsido som en gammal psykolog brukade säga har kommit på idag att de flesta verkligen har sin nisch, jag med svart strikt, Ella med blommor och bohem, Angelica med sött och fashionabelt ja det blir väl så antar jag, man hittar nåt man trivs med och så fastnar man.

På måndag är det gruppmöte, tyckte att det va lite ärenden till mötet på onsdag, men det är väl bra, då hinner jag kanske plugga lite också.

Nä vila en kvart sen är det dags att åka

Adjöss

Inga kommentarer: