måndag 12 mars 2007

Rosa

Den rosa kjolen fick väl inte direkt den effekt jag hade väntat mig, mer ett jaha har du rosa kjol på dig, mer som ett konstaterande än förvåning. Ja man kan ju inte alltid ha rätt. Ella säger här nu att hon ska chocka mig imorgon, kanske skulle jag chocka tillbaka men hur? hm tål att tänkas på. Gruppmötet var det tråkigaste jag varit med på även om det var ett hyfsat nyttigt, hade alla (ikl. Jag) bara hållt tyst på vissa orelevanta punkter hade vi sparat 40 min. Ja livet gör ju inte som man vill jämt. Eurotrashen är klar, bara seminariet på onsdag, usch missar utbildningen i nämnden för det där skräpet. Ja livet ja.
Får krupp på min levnadssituation ibland, 100% studier som jag inte kan styra över, Luf på en position som många får betalt för, två stycken extra jobb, även om jag börjar sluta trivas på det första, känner mig lite utstött. och så nämnd och Fp det blir en hel del, inte många stunder jag har för mig själv, verkligen inte, jag gillar ju alltihop så jag skulle inte vilja byta bort något heller, hm vet inte vad jag ska göra, tänkte börja gå till relaxen nån gång ibland, tror jag att jag skulle må bra av. I morgon ska vi ha föreläsning med lilla Silbersky, Leifs son, i bolags nånting, har inte ens orkat få in vad det handlar om. Fast jag känner att jag behöver läsa lite marknadsrätt innan vi ska sätta oss med nästa seminariums uppgifter. Detta inlägg blev visst bara en hel del dravel men så får det väl vara.

tjo

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj va mycket du har att göra lilla vännen, du kanske ska ta det lungt då och då du vet, sköt om dig pussen