lördag 14 april 2007

Åh gud va bra

Fast det är väl fel sagt, jag är ju inte troende. Fast jag har varit i kyrkan idag, har varit på dop, det va väl lika tråkigt som alla dop men efteråt på "efterfesten" va det kul. Nu sitter jag hemma hos faster och är barnvakt åt min lilla kusin, det är nog världens sötaste unge, hur go som helst.

Kanske skulle komma till vad som är så skönt, jag klarade vikt nedgången, jag FÅR operationen. Livet känns underbart även om separationsångesten redan har börjat. Äsch det hinner jag släppa och tillslut minns jag säkert inte hur det va (Är nu).

Ja komriks nästa helg, ska bli skojsigt, om jag kan gå vill säga. Träffa massa likasinnade. Det är förvånansvärt sällan jag gör det, blir mest i Fp och LUF sammanhang. och så Hannah förstås. Ja nä jag har alltid haft vänner som drar mycket mer åt vänster än mig, pojkvännerna har dock nästan alltid varit moderater, det är konstigt hur livet funkar.

Rättegången är nu över, får se hur det blir den 27e när domen faller. Ja jag är allt lite nyfiken, det känns som om det egentligen är ett stort missförstånd och som jag förstått det så har det tydligen varit det som rättegången visat. Är bara lite bitter på att vissa inte har vett att inte gå dit. Ja på tal om det så fick jag telefonsamtal i veckan, en nyfiken liten reporter som ville veta massa om LUF Örebro. Ja visst, konstigt tycker jag, det som finns att veta är ju lättare att få tag på på annat håll.

På tal om ingenting (Får man skriva så när man bloggar? Jag menar man talar ju inte..) fick ett frieri förra veckan, lite spännande. Undrar egentligen hur seriöst menat det va. Och det va ju inte pojkvännen. Jaja det återstår att se, eller vad man ska säga.

Nu känner jag att jag verkligen bara skrivit för att skriva nåt, eller egentligen inte, har skrivit det som dykt upp i huvudet men hade inget direkt mål för inlägget (som om jag brukar ha det:). Nu ska jag titta till Wilma sen gå och lägga mig.

So Long!

Inga kommentarer: