söndag 29 april 2007

and it continues

Som jag lovat tidigare skulle detta inlägg innehålla bröst,hår och årsmöte.
Bröstem:
jag opererade mina bröst förra veckan, det är gräsligt skönt och det bästa jag gjort i hela mitt liv, för mig själv iallafall. Stefan tycker dock att jag presenterade honom för Micke är det bästa.

Hår:
Syrran ringde förra söndagen och sa åt mig att komma till salong snygg för att jag såg förjävlig ut i håret, jag gick dit och blev klippt och stylad för att vara med på hår visning på måndagen och tisdagen. Lustigt, jag och massa fjortisar som skrek och härjade. Jag höll på att få krupp men som tur va så bjöd de (de vi gick modell för) på alkohol efter visningen i sthml, tur det annars hade jag dött i bussen på väg hem. JAja det var iallafall en upplevelse även om jag är korthårig numer.

Årsmöte,
Fp hade ju kommunalt riksmöte förra helgen, de va skoj och hörde en massa bra talare, även om polisförbundets var den bästa. Efter middagen på lördagen tog jag mod till mig och bjöd upp Lasse Leijonborg, men han var tydligen inte en bra dansare och avböjde. Jaha tänkte jag och drog med massa fp:are i min ålder till pastabaren, Martina såg lite chockad ut när ett gäng med kosymklädda människor dök upp där.

Ja det var väl det hela för nu för jag ska till festivalborg och dricka alkohol nu. Tjoho vi hörs en annan dag

Inga kommentarer: