måndag 17 september 2007

Ok förlåt då

Ja jag skrev ju inget dagen efter, nu blir det ju lite kortare än om jag gjort det direkt. Jag hade världens fränaste dag i fredags, först var jag på julfest och där bjöds på glögg pepparkakor och tomte. Skit skoj, mådde så himla bra att jag stod och dansade alldeles själv till jag vet inte vad för musik. Marcus tyckte att jag var mongo. :D Sen så kände jag att jag behövde mer utav en utmaning och cyklade raskt till studentgatan och träffade Barbro (johanna) Vi bestämde oss för att dra bort till poolen och bada lite och hamnade i en uppblåsbar pool tillsammans med kanske tio andra. vi satt och snackade och så där och så kom någon på den brillianta idén att vi skulle vara nakna (kan ha varit jag) så där satt vi alltså hela bunten helt nakna och tack gode gud för att det var så mörkt annars hade jag inte ens vågat skriva med det i bloggen. HAHA. Ja jag tröttnade iallafall tillslut och beslutade mig för att ta mig hemåt. Efter att jag blivit lite rund om fötterna och skickat lite för många sms till viss utvald person så ansåg jag mig behöva det. Åt på vägen hem och sov sedan som en bäbis.

I lördags hade jag och Christer en plan, vi skulle gå på date till Pers fest men Per misstänkte att vi hade en plan och hann därför ringa Christer innan på dagen och bjöd med honom. Jaja det var en kul tanke iallafall (Christer och Per är bröder) Hängde med massa pojkar och hade tjejsnack med dem, fick ett råd som senare resulterade i ett något mer planerat men dock ett sms av något fylleslag. Inget svar, inte oväntat och jag hade inte svarat på ett sådant själv, men det verkar som om mottagaren inte hatar mig iallafall. :D

Igår så bestämde jag mig för att ta tag i det här med Heroes.. Kanske jag inte borde ha gjort, fastnade och satt framför dumburken i dryga 9 timmar. My god. Men det var himlarns mysigt.

Idag vaknade jag tidigt och satte igång med mina morgon aktiviteter, det resulterade dock i att jag efter mitt kaffe satte mig och kollade på ytterligare två heroes avsnitt, sen blev jag kinkig, sista avsnittet på säsongen funkade inte.. Argh typiskt, jaja får hänga lite på facebook istället, så det gjorde jag. Pling sa det i telefonen och Ella skickade sms. Vi skulle fika, jag ville ha äppelpaj och vi letade efter detta under en liten promenad, vi hamnade (utan äppelpaj) på ett litet krypin som jag aldrig varit på. vid strumpis, nästan mittemot Hälls. Ja det funkade, efter lite noanoa och indiska gick vi till syrran där jag fastnade med singstar, så himla roligt, jag skulle kunna underhålla mig själv med det där hur länge som helst, The police rocks.

Nu har jag iallafall varit hemma i någon dryg timme, ska hoppa i duschen och sedan plugga lite. Jag hoppas att hela denna veckan kommer vara så här bra



Sofia- Heroes trivia journeyman

2 kommentarer:

Anonym sa...

Facebook = jag har inget liiiiiiiiiiiiiv längre

Sofia sa...

HAHA