torsdag 6 september 2007

Soulmates och ÖSK

Yes denna veckan har det varit fullt upp. PO möte i måndags, pubrunda i tisdags och BB igår. Yepp och så har jag träffat massa spännande människor. Fast de bästa är nog Sofie och Bar-bror. De ska följa med mig på Ösk matcherna, det gör mig stört glad :d
Och Bar-bror (Johanna) och jag är skitlika, nästan skrämmande, hehe vi skaffade nollebrickor igår. Det var roligt. Våra intressen är nämligen alkohol, skor och teknologer. Men det är klart Yoshi som designade dem tyckte inte att de skulle vara helt lika så Bar-brors (Vilket är namnet som står på brickan) intressen eller fetischer är tequila, tofflor och teknologer istället (märk att alla börjar med T) Ja den här veckan har helt klart varit den bästa på länge, börja skolan igen, träffa härliga människor och ja... så finns det ju annat också som gjort den jättebra ;)

Nu ska jag iallafll sätta mig och hänga med professor?! Dixon och läsa Textbook on international law. Jag ligger faktiskt redan lite efter, det känns som flera veckor men det kan det väl inte?


En mycket nöjd och myspys Fia

Over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoho, jag är sämst, jag vet. Hat amig inte.

Sofia sa...

vem är sämst?

Anonym sa...

Men jag, ju.