söndag 9 september 2007

sjukdom och mystik

Ja jag är sjuk, har ont överallt och känner mig döende. Missade pop kvällen på satin med. orkade inte ta mig dit, tänkte vara nykter och dansa lite men kom inte ens upp ur sängen. Har smittat ner Ella med, vill inte tänka på hur många jag kan ha smittat i veckan, om det nu är smittande och Ella och jag inte bara har oturen att ligga på samma sjukschema. Men det vore ju roligt.

Mystiken kommer från en liten kommentar i bloggen, "Hoho, jag är sämst, jag vet. Hat amig inte."
från en anonym besökare, det känns som att det finns få möjliga men å andra sidan så är det väl jag som konstruerar alla anledningar som det kan komma ifrån. Ja är det någon som känner sig träffad av att ha skrivit detta inatt så kan man ju höra av sig, nyfikenheten lägrar. Kanske borde jag hata personen? nja jag tycker inte om att hata. Kramas hellre. Nu ska jag tillbaka under täcket och fortsätta med döden.



Sofia- live hard, die young

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaså? Men visst kan vi kramas istället! :-)

Sofia sa...

kramas tackar man ju inte nej till, men hjälp mig nu :D